Det är så liite kvar!

Jag tänker inte skriva om hur tufft det har varit i skolan på sistone! Jag ska inte skriva hur nervös jag är inför matte c provet imorgon.. Oops.. Jag skrev visst det. However! Nu är det bara liite drygt TVÅ VECKOR till studenten! Sick! Tack och lov, har jag klänning, kavaj, skor, mössa, smycken. Alltså allt man behöver till den stora dagen. Det jag måste jobba på är min bränna, solen sviker så det får bli solarium några gånger, även om jag inte speciellt tycker om det. Men det var en gång någon smart kvinna (minns inte riktigt vem det var) som sa att man ska göra minst en sak man ogillar eller är rädd för om dagen, då utvecklas man som människa. Jag önskar att jag kunde verkligen tro på det och leva så! En viss Ida aka Lappen, vet ganska mycket om det ;) För att jag är en jättefeg människa. Och det är synd, för jag missar chanser livet ger mig. Fan, vad filosofisk jag blev dårå! Det räcker nu! Pöss!

Kommentarer:
Postat av: Ida aka Lappen

Haha jag gillar att du aka:r mig! :)

Älskar dig vännen!

2011-05-21 @ 18:41:59
URL: http://www.babelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0