Det är alltid lika kul, att komma på lockande rubriker...

Ok, sedan en tid tillbaka har jag fått en ny idol. Nämligen youtubaren (säger man verkligen så?) Charlie McDonnell. Jag är sur på min kompis Sylvia som visade mig denna underbara människans kanal på youtube. Han har vbloggat sedan ungefär fyra år tillbaka och jag under sisådär en vecka lyckades se mer än hälften av videos han gjort under den tiden.

Jag skulle döda för att kunna göra SÅDANA videos. Varför skulle jag inte ens kunna lyckas komma halvvägs av halvvägs så långt som han?
a) Han är smart (ok, jag med)
b) Han är rolig (jag lyckas bara ibland)
c) Han är en snygg, ung kille med underbar brittisk dialekt (kommer aldrig komma dit, hur mycket jag än vill)

Såå, det är nog bara leva med min mobbade blogg med 5-7 besökare per dag. Eller? Vad kan man göra för att se statistiken växa? Är det bara könsbyte som gäller? Eller så kan man ju alltid köra mode- och/eller sminkblogg, det blir ju alltid poppis av någon anledning... -.- Hej bitterheten!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

vrf sur`?

2011-03-30 @ 15:08:51
Postat av: Karro

Därför att jag MÅSTE kolla på hans video för att må bra typ. Skulle du inte visat honom för mig skulle mitt liv fortsätta som vanligt.

2011-04-04 @ 11:46:29
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0