Bloggisar


Börjar tycka om det här med bloggar på riktigt. Trodde aldrig jag skulle säga det, men jag finner det faktiskt väldigt underållande att läsa vissa bloggar. Framför allt kompisars och bekantas bloggar, men den senaste tiden har jag börjat följa Fokis och Kenzas bloggar också. Kul! (Märkte att jag använde ordet "bloggar" ganska många gånger i det här stycket, uups!)


Mitt rum börjat äntligen likna något. Inte färdigt ännu,
men när jag ser bilderna på hur det såg ut innan är jag nästan stolt över mig själv.
Det ser nästan mysigt ut, eller hur?! :)



Ljuset på bilden luktar så oerhört gott så jag vill nästan smaka på det!
Brukar inte vara så förtjust i doftljus, men det här är mitt favorit!
Synd att man inte kan känna lukten genom skärmen ;)


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Nie uwazam ze ta swieczka jakos wogule pachniala jak ja zapalilam :(

2011-03-20 @ 19:26:37
Postat av: Karro

No faktycznie, myslalam ze bedzie bardziej, no ale mozna podlozyc pod nos i wachac ;D

2011-03-20 @ 22:49:50
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, det ser jättemysigt ut! :)

2011-03-21 @ 16:54:52
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0