Ångest!

Jag tycker inte om när folk skriver om hur emo de känner sig och så där, men jag har hört att om man skriver ner sina rädslor så blir det kanske lättare att hantera dem. Jag har en rädsla just nu. Att jag kommer inte komma in på det programmet jag vill gå på univesitetet. Det är så himla många fler som söker dessa program som jag vill gå nu, att snittet kommer höjas säkert mycket. Jag kan inte tänka på annat. Sedan några dagar tillbaka klagar jag på att jag inte kan sova och jag fattar inte varför, nu gör jag det. Jag är så ångestfylld som aldrig förr. Aldrig har dagarna under ett sommarlov gått så sakta och det inte pga att jag har tråkigt. Jag vill att det ska bli den 15 juli, jag vill ha besked. Även om jag inte kommer in, så kommer jag vara ledsen ett par dagar, sen kommer jag komma över det. Nu är jag så nervös, så rädd och så ovetande. Det kan verka löjligt, men det här är ju min framtid!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0