Sommar?

Allvarligt var är den riktiga sommaren? Knappt 20 grader och halvmolnigt hela tiden, så kan det vara i maj, men inte i juli för fan! Hoppades på att steka och bada vid Raman varje dag, men inte det. Alla mina närmaste vänner är nu borta och jag möglar hemma. Fram till igår jobbade jag iaf och då var jag med Ida, så då gick dagarna snabbare, men nu är jobbet slut och jag har tråkigt. Jag läser liksom en riktigt fet bok (550 sidor) och jag har på typ tre dagar läst 25 % av den. Se, jag har TRÅKIGT! Och klockan är typ 22 och jag avslutade precis att städa mitt rum. På kvällen. Inget liv. Skulle åka med familjen till nån stuga, men morsan är typ fett bitter hela tiden och vi lär stanna hemma. Tack och lov jag åker till Deutschland om tre veckor. Inte värsta resan, bara en knapp vecka och bara med släkt, men bättre det än inget. Kan inte bli sämre än det här, även om det nu skulle suga hårt där nere. Får lön typ precis innan jag åker, då kan jag spendera lite cash och då blir humöret fint! Jag ångrar fett mycket att jag inte fullföljde mina planer och inte åkte till London dem där tre veckorna som jag tänkte. Fan, fan, fan!

Om två dagar får jag beskedet om jag kommit in nånstans. Asså fan om jag bara inte gör det och bara står arbetslös och studielös, eller vad man ska säga. Kommer jag inte på minst mitt andrahandsval kommer jag att hänga mig eller dränka mig i badkaret. Känner jag ångest inför beskedet? Ja, det gör jag. Jag är så fuckin nervös att det typ inte är normalt. Känns som en förlängning på PMS:et... Känns som att jag kommer skriva här igen på fredag, om jag inte är helt jävla deprimerad och arbetslös, då ska jag tänka ut bästa sättet att dö på, typ. Eller nåt i den stilen. Typ slå mig själv. Fan vad emo jag kan vara ibland. Fett bitter..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0