Ett inlägg såhär ganska tidigt på morgonen

Lade mig innan klockan hann bli 22 igår, så jag är pigg och glad nu :D Ska röra mig mor Skärholmen snart, för att besöka New Yorker. Finns det inte snygga kläder där så ger jag upp hoppet. Bara massa skit i alla affärer, verkligen usch och fy!

Måste berätta om att i tisdags var en mycket bra dag! Jag, Sylvia, Sandra och Elin tog båten ut till Nåttarö där vi tillbringade nästan hela dagen. Vattnet var kallt, men annars var det underbart mysigt! Vi grillade och badade och solade och bara hade det kul :) Jag brände ryggen ofattbart mycket, men det gör inget. Det hör till sommaren! :)

Dagen efter fyllde jag år! Ja, nu är Karro 19 år gammal alltså. Ett år kvar till systemet. Inte för att jag kommer utnyttja det såå mycket, men då kan jag iaf ;) Firade liiite grann med familjen och närmaste vännerna. Imorgon kommer resten av vännerna, så ska vi fika och sedan dra ut och dansa. Kuligt!

Pöss och kraaam! :

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0