Mycket på en gång!









Massvis med läxor just nu! Helt sjukt! Tre arbeten ska in nästa vecka+många småläxor+massor med grejer till UF. Har precis suttit typ två timmar och försökt få ordning på bokföringen och gjort lite på vår nya logga. Om en knapp månad ko mmer jag och mina gruppmedlemmar (som tillsammans utgör UF-färetaget BeSafe) stå på UF-mässan i Älvsjö. Spännande! Vi måste fixa golv, väggar, möbler. Vi måste bestämma hur det ska se ut med färger och allt. Jag tycker verkligen det är kul, men alla andra läxor gör min entusiasm mindre...

Ny design här på bloggen! Har tänkt ändra länge, främst för att en person snodde min idé (med mycket sämre resultat, men ändå) och jag gillar inte att bli koppat. Så igår, när jag hade svårt att somna på kvällen satte jag mig med Photoshopen och fixade fram en ny header. Den skulle se heeeeelt annorlunda ut, ändrade mig först när jag var nästan klar med första versionen som inte alls var lik. Men nu är jag ganska nöjd!


xoxo Karro ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0