Jag är så trött...

Och då menar jag inte att jag är trött på livet eller så, men bokstavligt talat trött, sömnig heela tiden. Jag sover på natten och på dagen och jag är fortfarande trött, jag orkar ingenting ibland! Det måste vara pga skoltröttheten typ. Just nu tycker jag att skola är tråkigt och jobbigt. Det sägs att det som kommer efter gymnasiet är ännu jobbigare, men då pluggar man iaf det man är intresserad av. Allvarligt talat, hur förväntas jag tycka om skolan när jag måste läsa sådana ämnen som filosofi, psykologi, geografi? Det är så himla trist!!!

Så precis en skit bra film! Den heter The Departed, handlade om maffian (ungefär). Jag älskar såna filmer, de är så spännande! Och den här filmen var riktigt, riktigt bra! Shit asså! Lite för mycket blod och för grova meningar, men trots det! Den var spännande hela tiden och man trodde inte alls den skulle sluta som den gjorde. Trodde det skulle se helt annorlunda ut i slutet. Älskar!


Inte fula skådisar heller ;)


Kommentarer:
Postat av: Babyq11111

Greetings. This site is so full of information

2011-04-28 @ 15:27:34
URL: http://babyq11111.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0