WTF?!

Vad i hela världen är det som händer ute? Värsta snöstormen, sånt vill man inte ha! Trodde allvarligt att det skulle bara bli bättre och bättre väder framöver, men icke sa Nicke! I sådana här stunder har jag bara lust att sälja min hund, bara jag inte behöver gå ut hemifrån!

Fick min kära iPhone i förrgår! :D Lite kul faktiskt, tyvärr beställde jag skyddet till den en aning för sent, så det har inte kommit ännu och jag vågar inte ta en helt ny (dyr) telefon med mig som inte har något skydd, never ever. Men imorn borde det komma, så då kan jag stolt kalla mig för en användare av iPhone! :) Man kanske kan ana vilken färg det är på skyddet... jag äääälskar lila stort! ;)

Spikat och klart, London med Hanni och Lisis den 28 februari, om endast 18 dagar alltså! :D Det kan inte, inte bli kul! :D Blev lite dyrare än vad det såg ut att bli från början, plus att vi åker en dag tidigare än vad det har varit tänkt, men värt ändå! Längtar stört mycket!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0