Studentklänningar - dags att börja leta

Många fina finns, inget snack om saken. MEN: köper jag en som sitter nära kroppen kommer jag se ut som julskinka i nät. Köper jag en som inte sitter så nära, kommer jag se ut som en överviktigt maräng. Slutsats: måste sluta äta. Enkelt. Eller typ spy ut mat. Eller ta fram en kniv och skära bort fettet. Något måste göras. Dessutom måste jag lära mig att gå i högklackat. Bajs.

Helgen kommer att spenderas med mig UF-grupp. Vi kommer att förbereda det sista inför UF-mässan som äger rum måndag och tisdag. Vi ska alltså måla vår monter, fixa med golv usw. Det är kanske inte det bästa man kan göra på en helg, men man överlever nog ändå.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0