London calling!





London har alltid legat i topplistan för ställen jag vill besöka. Och gissa
vad? Imorgon befinner jag mig där!!!! Jag hoppas vi kommer fram utan några problem och så ska jag njuta av varenda sekund jag tillbringar i denna fantastiska (sägs det) stad. Det har varit massa tjafs och problem med den här resan, både mellan de inblandade och de som hade problem helt random, men jag känner på mig att det kommer vara det värt. Nu ska jag hoppa i säng, så att det blir imorgon fortare och så tänker jag ha the time of my life (hittills iaf) de kommande fem dagarna.
Hejdå Sverige, snart säger vi hej till London och till plusgrader (ingen snö!!!!!!!!!!!!) Pöss!!!

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Vadå tjafs mellan de inblandade? :< har vi bråkat karro? utan att jag vet det?! :o sånt måste du säga då ju! :P

2011-03-05 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0