I'm so happy that you are gone

Åh, känns som jag skrev nyss att helgen är slut, så är det fredag imorgon igen! Tiden svischar förbi. Drömde faktiskt att jag var gift och hade ett barn häromdagen. Det var nästan mysigt. Snart (om man överlever) är det dags för ungar. Ok, lite kvar, men det känns som att det kommer gå otroligt fort! Dessutom känns det som att det var inte länge sen jag skrev ett inlägg om att jag ska spela curling på skolans vinteridrottsdag och gissa vad? Det ska jag spela imorgon igen! Sjukt! Södertälje den här gången, inte Sundbyberg.

Efter en massa "ska jag eller ska jag inte" bestämde mig för att köpa en iPhone. Jag har alltid velat ha en så är det. Jag förstår att folk tycker att jag är dum för att jag har köpt den, den är ju otroligt dyr (blir väl dyrare än min dator), men jag vill ha den. Jag tycker det är jobbigt att släpa med sig både telefonen (som krånglar allt oftare) och iPoden som jag hela tiden glömmer att ladda. Då blir det istället en mix av båda, så blir jag nöjd. Dessutom tycker jag att iPoden är så mycket mer användarvänlig än mobilen, blir typ glad när jag ska använda den, så ja. Man förstår. iPhonen kommer antagligen i börjar av nästa vecka, taggad! :)

Den är lite snygg




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0