20111228

Hejsan mina fina läsare!
Dagens inlägg börjar jag med att skryta lite, jag kom nämligen in på företagsekonomiprogrammet (inriktning redovisning coh finansering på SU) som jag velat så mycket, men som jag misslyckades med förra gången. Jag är så glad! För även om matte-ekonomi programmet visade sig inte vara så himla dåligt, jag menar klasskompisarna är trevliga och nationalekonomin som vi hade första terminen var ganska rolig, så är det inte det jag vill lära mig. Jag tyckte om företagsekonomi som vi hade på gymnasiet väldigt mycket och det är det spåret jag vill fortsätta på. Jag har hört från några att det inte är så bra program, men det känns som att de säger så bara för att de ändå skulle aldrig kunna komma in dit, jag tror att det är ett bra program och när man kompletterar det med ett masterprogram, blir det ännu bättre.

Nu byter vi ämne. Jag kände mig väldigt kreativ idag, vilket resulterade i att jag började fixa mina naglar. Jag ville göra dem väldigt fina, men misslyckades totalt och gick över till något annat. Jag har sedan ett tag tillbaka börjat tycka om stjärnor väldigt mycket (alltså stjärnmönster). Kläder, smycken med stjärnor på, det tycker jag är fint (se föregående inlägg där jag visade mina fina örhängen!). Det kanske är lite barnslig, men jag bryr mig inte. Så jag satte mig ritade, klipte och målade (med mina nagellack, eftersom jag ändå misslyckas applicera dem fint på mina naglar...) och det blev en sorts väggdekoration av det hela. Syns på bilden nedan! Nu ska jag fortsätta med städning av mitt rum och sedan ska jag sätta mig och titta på några avsnitt av The OC. Egentligen borde jag plugga, men jag bestämde mig för att ta en till off-dag och börja imorgon. Jag menar nu nära feken börjar kommer jag verkligen vilja prestera, vilket innebär mycket plugg, då är det bra att vara utvilad iaf lite grann innan terminen börjar. Först ska jag skriva tentan i matten, men det känns plötligt inte alls så jätteviktigt. Puss!

I verkligheten är stjärnorna mycket mer glittriga,

men lyckades inte fånga det på bild, tro mig, jag försökte! ;)


Kommentarer:
Postat av: San

Ladnie! Jak zrobilas takie jämna, fina stjärnor? :)

2011-12-29 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0