20111212

Tolfte i tolfte, 2011, är det inte exakt om ett år jorden går under?! Hahah, najs, kan redan bryta mot mitt nyårslöfte som jag planerat, det blir inget plugg och ingen diet, gött! Jag undrar hur många som verkligen tror på det egentligen, jag menar det finns INGA bevis, forskarna skakar på sina huvuden. Ah, folk är så korkade, man behöver liksom inte leta länge, räcker att sätta sig på tunnelbanan i rusningstrafiken, hur många idioter som helst.. Eller sätta sig på tunnelbanan är väl fel att säga, tränga sig på tunnelbanan och bli alldeles mosad av alla som inte fucking fattat att det kan vara jäävligt bra att ta av sig ryggsäcken när man stiger på en helt fullproppad vagn. Vill ni ha fler exempel på idioter? Varsågoda: SL. Den som har någonsin åkt via Gullmarsplan (Slussen och T-centralen går också bra) i rusningstrafiken, vet vilken jävla trägsel och kaos det är. Det bästa man kan göra är att snabbt ta sig uppför trappan och genom spärrarna, då blir det bättre. Men alla har inte fattat det. Till exempel de retardations-människorna som bestämde att ställa typ 12 stycken kontrollanter som stod tät bredvid varandra precis vid spärrarna och skulle kolla alla som kom mot dem. Vilken jävla idioti! Det var kö för att kunna gå igenom spärrarna. Vem har kommit på denna helt sinnessjuka idéen? Jag missade bussen med ungefär 2,654 sekunder, bara för att jag blev stoppad när jag var på väg till bussen springandes. Hat, beskriver känslan bra!

Nu, helt off the topic. Jag har märkt att min läsarstatistik har förbättrats, närmare sagt fördubblats! Det är fortfarande för låga siffror för att kunna presentera dem här, men vad kul! Saken är bara den att jag kan endast komma på 4-5 personer som kanske följer min blogg dagligen, men det är några fler än så, vilka är ni?! ;-)
Puss och kraam!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Om jag inte minns fel är det den 22 december. Men du har rätt i att det är helt fel! Mayaindianerna slutade inte göra sin kalender för att jorden ska gå under då, utan för att de gick under! Deras civilisation kollapsade (ja, jag har faktiskt lärt mig något i skolan), och då finns ju ingen som kan göra fler kalendrar. Människor är sannerligen en oövervinnelig art, för vi har ju klarat av flera undergångar. Heck, jag har inte ens märkt av de två som ska ha hänt under min livstid hittils.



På tal om annat, jag brukar ju ha ryggsäck och förr brydde jag mig inte om att ta av den men sedan du sa att det är irriterande klingar din kommentar i min hjärna varje gång jag åker tunnelbana

2011-12-12 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0