20111209

Halloj!
Sitter med min Ben&Jerry's wannabe glass (ICAs, men minst lika god; chokladglass med bitar av vit och mörk choklad samt pecannötter och mandlar, omnomnom!) och ska alldeles strax sätta på sista delen av Lethal Weapon, vilken fredagsmys! Haha lite forever alone, men jag har ju faktiskt vänner, men de uppskattar inte min filmsmak alla gånger och jag vill se den! Och om jag inte känner mig allt för trött blir det Ocean's Eleven efteråt, fuck utgång när man har bra filmer! :-D

Imorgon blir det julbaka, ännu mer omnomnom! Mmm kan redan känna doften av nygräddade lussebullar och så ska jag både göra och äta knäck första gången i mitt liv. Än så länge luktar mina händer och hela huset av apelsin och nejlikor, för att jag och mina systrar satt och gjorde pomandrar som nu ligger på ett julfat full med nötter och mandel, tillsammans med fina skruvar av torkat apelsinskal, det blev så fint! Dock glömde jag köpa kanelstänger som skulle ligga där med resten, det får jag väl göra imorgon! Kanske kan jag också torka lite äppelskivor och sticka in mellan apelsinerna, det kan vara fint! Lägger upp en bild när allt är på plats!

Nu=filmdags!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0