20111203

Tja!
Gud vilken najs kväll jag hade både idag och igår! Nu sitter ni och tänker, tjejen var ute på krogen, men nej, nej mina vänner. Båda kvällarna spenderade jag på att kolla på polisfilmer från 80-talet! Alltså, jag älskar! Jag har nu sett alla tre delarna av Beverly Hills Cop och första delen av Lethal Weapon, så jag har tre stycken kvar. Jag har sett alla delarna av båda filmerna MÅNGA gånger förut, men jag tycker att de är lika bra och lika roliga varje gång man tittar på dem, de är bara bäst!

Japp, idag fick jag inte sova ut som jag hade tänkt, blev väckt av mina evigt skrikande systrar redan vid kl 9, vilket jag inte uppskattade, men jag bestämde att gå upp från sängen och fixa en tårta till min syster som hade kalas idag! Både tårtan och kalaset blev väldigt lyckade, så både jag och syrran vart nöjda! Och imorgon fyller plutten 9 år! Har köpt och slagit in presenten fint, hoppas hon blir nöjd, annars... Ja, får hon ingen present!

Nu ska jag sova, har en känsla av att jag kommer bli väckt lika tidigt, om inte tidigare imorgon, så jag vill få minst mina 8,5 timmar sömn.

Puss och kraaam!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0