Amen tja

Det var ett tag sen ju! Dags att uppdatera bloggen lite kanske. Sommarlovet börjar sakta glida åt sitt slut. Sisådär tre veckor av att inte göra nåt kvar, sen blir det plugg igen. Jag är ganska taggad. Faktiskt. Jag kommer ångra mig sen, men nu så känns det rätt bra.
Jaa, den senaste veckan har jag spenderat med familjen mest, jag har även sett en hel säsong av Wallander, vilket visade sig vara ett ruskigt bra film. Aldrig mer ska jag säga att en svensk film är tråkig utan att se den först.  I fredags träffade jag min kära Elin, vi letade länge efter den perfekta presenten till Sylvia, flera timmar gick åt, men jag tror vi lyckades ganska bra. Dagen avslutade vi på ett fikaställe vid Slussen, mys! :)

I söndags kom mina kära vänner Syl och San hem, redan dagen efter träffade jag dem, då vi först skulle se på del 1 av sjunde filmen av Harry Potter hemma hos mig och sen åkte vi direkt till stan för att se den andra delen på bio. Härligt var det! Lite synd bara att HP är slut nu. Jag har växt upp med HP, började läsa första boken när jag var 8,5 år gammal och sedan dess väntat på varenda ny bok och film som kom. idag är jag 19. Drygt 10 år har HP varit den stora kärleken i mitt liv. Fast det kommer fortsätta ett bra tag till ;)

Och igår åkte vi + Elin till Handen där vi blev bjudna på födelsedagsfika av Sylvia, vi kunde ge henne presenterna och alla var allmänt glada :) Nu är klockan 7:41 och jag håller på att tvätta, snart ska jag till ICA för att köpa tvättmedel, för att kunna fortsätta tvätta. Sen ska jag till Handen för att byta en tröja jag köpt, sen blir det lite packning och ikväll blir det Deutschland! 20:50 lyfter planet, lite segt att jag kommer fram så sent, men hellre det än att åka tidigt på morgonen, det är det värsta ju...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0