Ohlala

Tjatja!
Då har vi mösspåtagning bakom oss! Nu är det lite drygt 5 veckor kvar till studenten, wihooooo! Blev lite "after school" på O'lerran med hela klassen. Trots att alla inte kände att klassen bör iaf försöka umgås med varandra dem sista veckorna, var det kul ändå :)

Förutom det var jag på skiva i onsdags och det var typ fett kul!!! Den var bättre än min egna skiva enligt min lilla åsikt! Bra musik, trevigt folk, såå kul! Var liksom hemma kl 4 och inte 2 som förra gången hehehehhe :P Nästa skiva på onsdag dårå! Och sedan hoppas jag att jag lyckas övertyga min vän till en till skiva veckan därpå, skoii! :) Jag har börjat tycka om det där med utgång. Men jag är mer "jag tycker om att supa, men föredrar att dansa" än tvärtom :P

Jaa, 5 veckor kvar nudå! 65 arbeten och 43 prov kvar sisådär. Tagg! Nu ska jag göra klart budgetar till UF, sen blir det plugg till engelskaprovet på måndag. Får jag mvg på det, får jag kanske mvg i kursen. Nej, nej ingen press xD
Och ikväll blir det "fira" valborg med vännerna, trevlans!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0