PluUuUUUugg...

Rätt mycket plugg idag....
Tyska - till provet (ska fan ha MVG på skiten, eller minst VG...)
Tyska - bokrecension (en vecka försenad... -.-)
Latin - nån sorts glosor (har inte gjort det...)
Svenska - "Mina drömmars stad" (ska vara utläst tills på måndag, har läst 50 sidor, har 4 dagar på mig alltså 62,5 sidor per dag wihooo......................................... -.-)

Jag skulle vilja göra så mycket annat just nu, men har inte tid. Vill gå och simma - hinner inte. Vill gå till frissan med Elin - hinner inte. Vill köpa present tilll syrran - hinner KANSKE imorn. Man ba: "bajs....."

Och sen UF, det är skit kul, men det känns som att vi ligger efter... Vi har bestämt produkten och kanske leverantören. Vi har inget namn, logga, affärsidé eller bra skiss på produkten. Jag vill bara ta studenten nu.

Och sen har jag godisförbud. Fan ta mig om jag äter godis/chips eller dricker läsk. Jag måste tappa några kilon, måste vara lagom till studenten, ha en fin klänning.

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Åh, mina drömmars stad har jag läst! Det är en fin och trevlig bok. Har ni litteraturhistoria eller?



JObbig vecka du verkar ha :(. Vad tråkigt. Hoppas att nästa blir lite lugnare

2010-10-01 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0