Pallar inteee...

I veckan är det projektvecka för alla treor på Fria. Ämnet är vetenskapsmetodik. Det är sjukt tråkigt och min grupp suger hästballe!!! :@ Så jävla korkade människor har jag inte träffad under mitt liv. Sådana där besserwiessers, som egentligen inte kan ett skit. Det finns inga andra människor som jag hatar mer än sådana här alvarligt. Det jag skriver är kanske inte speciellt snällt, men jag är fett lack. På riktigt. Händer inte ofta.
Men nu är det bara 2 dagar kvar till helgen. Sköönt. Mindre skönt att jag måste dra upp till Sumpan på fredag för att hämta mitt pass hos dem mycket trevliga tjejerna på polska konsulatet. Yeah my ass att de är trevliga, riktiga polska bitchar, usch :s

Träffade Karro i måndags, vi glodde lite på datorn sen gick jag hem. Hon, San och Syl skulle titta på film, men jag mådde skit. Var trött och förkyld... Är fortfarande lite förkyld idag, men myycket bättre iaf. Det är så typiskt att jag blir förlyld så fort det blir lite sämre väder...

Jag är sjuuukt hungrig... Lyckades faktiskt ta tag på mamman innan hon drog till ICA, så det blir pizza till middag. Onyttigt - ja, bryr jag mig? - nja. Allt är ganska skitigt nu, pallar inte bryr mig...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0