Jag är så sämst

Inlägget ska börjas med att förklara varför jag tycker illa om mig själv just nu. Jo, så här är det: innan sommarlovet fick jag en bok på tyska som jag skulle läsa istället för att ha prov dagen innan skolavslutningen. Sommarlovet tog slut för nästan en månad sen, imorn ska vi börja med att skriva en uppsats om boken som ska vara klar på tisdag och gissa vad? Jag har läst 30 av 110 sidor i den... Fatta ett bra start på skolåret liksom...
Dessutom var det skola från 8 till 16 idag, lagom kul med åtta timmar, ännu mindre kul när man hade läxor, boken att läsa och rummet att städa när man kom hem.

Imorgon ska det handlas, måste köpa någon fin present till min älskade Elin som fyller 18 på lördag, men vi ska fira henne på Freitag. Det blir middag med mina absoluta favoriter i den vackra förorten Tyresö. Kan inte bli en bättre slutet på veckan. På lördag ska jag sitta barnvakt åt mina systrar ser det ut som nu, så jag får väl hitta någon/några som kan underhålla mig till en viss del iaf xD Och på söndag ska jag vara fadder till min vän Sylvia som tillsammans med min andra vän Sandra ska konfirmeras. Det ska bli spännande xD

Dessutom har jag faktiskt bestämt mig att rösta i valet. Jag får tyvärr inte rösta i riksdagsvalet, men ska kanske rösta i landsting och kommun.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0