Jag är kanske lite konstig...

...men jag älskar det här höstvädret vi har. Tycker faktiskt det är mysigt när det är mörkt, lite kallt och det blåser. Jag säger "nej, tack" till regn, men annars är det inte helt fel. Eller jag kanske ska uttrycka mig så: jag tycker om blåsiga höstkvällar utan regn. För att på dagarna skulle det kanske vara bra med lite sol och värme.

Som man kanske märker, gjorde jag om här på bloggen. Ändringarna är ganska stora, så det blev ju inte helt klart på en gång, men jag ska finslipa det inom kort. Annars är jag mycket nöjd med nya designen. Den är väldigt ego, men det är väl så en blogg ska vara? De "vackra" bilderna är tagna av min 7 år gamla lillasyster, se vad duktig hon är!

Har idag bestämt att jag ska bli ännu mer rödhårig, ska nog dra till nån affär imorgon efter skolan och köpa färgen. Det jobbiga är att man alltid behöver två flaskor för att täcka mitt hår, så det blir även betala dubbelt. Men aja, har ju faktiskt fotografering nästa vecka och sen drar jag ner till Deutschland, så vill vara lite schnygg ;) Blev mörk mahogny förra gången, så det får bli ljus nu. Hoppas det blir braa.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0