Så här mitt i natten...

..sitter jag och är trött xD Har precis kommit från Karro, vi kollade på Idol och sen på en film som heter AI, jag hade sett den förut, men den var riktigt bra ändå! Innan Karro, var jag och bowlade med Hanna, Lisa och Anton. Det var jätteroligt och det ska vi göra om någon gång! :D Jag kom näst sist, me det var kul.
Innan bowlingen gjorde jag någonting historiskt xD Efter massa snack har jag äntligen beställt en ny dator! Den är bra och den är snyyyyyyyyyg! :D Kan inte vänta tills den komme och så kan jag öppna paketet och vara skit glad! :D

Imorgon blir det bio med mina kära tjejer. Vi ska se på "Pappa på burk", hoppas den är bra. Jag var mest sugen på att gå på bio, det är inte för filmen jag går dit :P

'
Den här skönheten blir min nästa vecka ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0