Kanske ska blogga mer?

Fast nu är det sååå mycket att göra... UF grejen tar mycket tid. Allt ska vara perfekt, det måste ta tid, inget kan vara gjort bara på halvt varv. Vi har ett mål, vilket är att vinna ett pris med vår affärsplan. Svårt? Mycket, men inte omöjligt. Jag har inte skrivit på min del så mycket, men jag förbereder. Så att en dag kan jag sätta mig ner och känna att det jag skrivit är bra. Jag tycker inte om att ändra så mycket, då är då de stora felen faktiskt kommer.

Jag skulle just nu vilja att alla ämnen bara försvann så att vi bara har UF att jobba med, tyvärr är det mer än så. Engelska boken måste läsas och ett academic paper skrivas. Måste läsa igen svenska häftet ett par gånger till, bestämma mig vilket ämne mitt tal ska vara om och skriva pm till det. Det är nationella jag pratar om, det är viktigt.

Jag skulle vilja göra så mycket saker just nu! Jag vill se två filmer på bio, jag vill köpa lite nya kläder, kanske något att klä ut sig till på Halloween. Men jag är pankis. Jag har runt 100 spänn på kortet och novembers pengar kommer gå till Polen resan. Där kommer jag iofs shoppa en hel del, men det är inte samma sak. Plus att jag måste ha pengar till Harr Potter som kommer i slutet av november. Jag skulle vilja att ett dygn var 30 timmar och att jag hade ett kvällsjobb. Det vore något. Det är svårt att hitta nåt, men vet inte ens om jag skulle vilja jobba just nu, har helt enkelt inte tid. Jag MÅSTE prestera bra i skolan, finns inget viktigare för mig just nu.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0