Bajsbajsbajs

Jag börjar sluta tycka att UF är roligt och mer och mer pain in the ass. Allt blir fel, vi måste jobba hela dagarna, loggan är fel. Vi har fortfarande inte hittat en leverantör som är 100 % säker, vi har svårt att hitta julmarknader där vi kan sälja... Vi har därmed inga priser på någonting, alltså kunde jag inte ha börjat på budgeter, som är min viktigaste grej. Jag kommer behöva sitta och stressa sönder, säkert under helgen och trots mitt krigande kommer det säkert finnas massa fel och jag kommer behöva ändra allting och bajs. Skulle inte förvåna mig om jag fick sitta i Polen och fortsätta kriga, för att affärsfuckingplan är inte så lätt att skriva. Och egentligen så är det inte jag som skriver mest heller...


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Har ni kollat med Överjärva (det är typ en gammal mysig gård. De brukar ha lite julmarknad där. Fast bara lite)?

2010-10-28 @ 23:55:10
Postat av: Sandra

Ja, där är det mysig. Jag har sjungit luciatåg där. :)

2010-10-30 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0