Wiho!

Tre av dem tre proven vi hade den här veckan avklarade. Fint! :D Dessutom känns det som att det gick jättebra på alla av dem, det känns bra! Imorgon blir det den enda riktiga skoldagen den här veckan och på fredag ska jag på SACO-mässan. Känns ganska onödigt egentligen, för att det skulle behöva en A-Quaida terrorist för att få mig att ändra mina framtidsplaner, men vad ska man göra? Efter mässan händer något som alla vi har väntat på... Det är...... SJUNDE FILMEN OM HARRY POTTER!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG jag är så taggad!

Idag var jag på en konsert där en estetklass uppträdda och där bland dem andra fanns min vän Sandra, som var så bra att jag fick tårar i ögonen! Jag är så stolt att ha henne som vän, underbar människa det där!

En mycket snygg bild på Sandrew och mig, tagen i somras <3

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tack! Jag förstår inte hur du kunde få tårar i ögonen xD

2010-11-18 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0