Tjaaaa!

Vädret är underbart, helgen har redan börjat och det är inte alltför mycket plugg. Fantastiskt! Man känner i luften att sommarlovet är på väg, det är endast drygt 3 veckor av skolan kvar. Bara tre prov återstår, inte så hemskt.

Som ni kanske känner till så har jag varit på Salem Al Fakirs koncert i söndags. Det var helt jävla fantastiskt! Killen vet precis vad hans fans vill. Alla sjöng med, klappade och dansade, och Mr. Al Fakir och hans band gjorde verkligen ett grymt jobb. Längtar redan till nästa koncert. Hoppas att han ska vara med i Sommarkrysset eller Allsång, jag är där då :D Jag har tagit ett kort på koncertet faktiskt, det blev väldigt misslyckat, men i alla fall ett bevis! Ville inte förstöra upplevelsen genom att ta massa bilder, jag koncentrerade mig hellre på låtarna. Och på att skrika "en gång till" i slutet.  <3


Sämsta bilden jag någonsin har tagit, men aja :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0