Onsdag

och jag är faktiskt ledig idag! (fast det var jag igår också, eller snarare sagt jag var hemma sjuk).

Vaknade tidigt idag för att jag ville gratulerar min mamma, eftersom idag råkar det vara den polska morsdagen. Jag gav henne en presentpåse med lite skönhetsprodukter och smycken i. Hon blev vääldigt glad och en glad mamma är det bästa att se ;)

Min plan var att somna om, men det gick inte något vidare bra. Och när jag äntligen började somna vid kl 7 så kom de och klippte gräs precis utanför mitt fönster. Irriterande. Så nu sitter jag, vilar och ska snart börja med det sista skolarbetet som är kvar, nämligen en receptfolder till grafiskkommunikationen. Vi ska skriva ut våra senaste arbeten imorgon, klistra upp dem på stora kartonger och hänga upp dem i skolans fönstern. Foldern måste alltså bli bra, vad skämmigt att hänga upp någonting fult... Det kommer stå mitt namn på och den kommer hänga upp ett bra tag. Så jag satsar :P
Sen får jag städa lite och laga något mumsigt till modern. Hon ska för en gångs skull känna av att det är hennes dag :P

På lördagen planeras en mysig middag följd av Eurovision-tittande med mina kära vänner. Måste hitta på något gott att äta... Har inga idéer faktiskt... Men jag lär komma på någonting smaskigt innan dess! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0