00.20

Hej gurkor!

Här sitter jag på väldigt tidiga tisdagen och försöker samla ihop mig för att gå ut med hunden. Problemet är att jag inte orkar, vill osv. Som vanligt. Idag (eller snarare sagt igår) missade jag idrottsdagen dels pga min långa sömn som resulterade med att jag försov mig och dels därför att när jag väl steg upp kände jag, att jag faktiskt inte mår så bra. Så nu sitter jag har med en enorm förkylning inkl. feber, hosta, halsont och dylikt. Sista skolveckan. Japp. För att jag vet att jag kommer inte palla gå till skolan imorgon...

Lördagen blev en disaster. Stannade till slut hemma med min lillasyster och så kollade vi på Det regnar köttbullar och spelade SuperNintendo. Snacka om inget liv.... Däremot söndagen blev lyckad. Jag hade bestämt med min kusin (min mammas favorit brorson dårå), att han skulle komma till Sverige från Tyskland och hälsa på för ett tag sen. Det roliga var att varken min mamma eller mina systrar hade någon aning om vad vi planerade. Så efter några väl förberedda lögner lyckades jag ta hem kusinen från centralen till min mammas stora glädje. Han kan vara lite irriterande ibland, men det är jättemysigt att ha en "storebror på deltid".


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0