Söndagskväll...

.... den bästa tiden på veckan, eller?

En hel dag med plugg idag, fick göra om tyska arbetet efter att jag råkat radera hälften... Hoppas det blir bra nu bara.

En trevlig helg har jag bakom mig, faktist. Lång, lång promenad i stan på fredagskvällen, med mina absolut bästaste vänner, hur mysigt som helst!! I går var det bio med Elin och min lillasyster, vi kollade på Princessan och grodan. Töntigt? Kanske det, men filmen var jättegullig och syrran var jätteglad, så helt fel var det inte.

Fyra dagar i skolan nu och sen är det ju påsk!! Det ska vi fira med familjens bästa vänner i Högdalen, det kommer bli jättetrevligt! :)

Nu har jag också märkt, att om mindre än två timmar, blir det exakt tre månader kvar tills jag fyller 18! Inte för att jag tycker att det är någonting SÅ speciellt, men visst kommer det att bli lite kul att vara myndig.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0