Looov!

Alooha!
Nu har det har det faktist varit lov i 4 dagar och det är OTROLIGT skönt! 5 dagar till, så är man återhämtad och kan fortsätta i plugget till nästa lov om typ 5 veckor :D
Mitt lov består av att sova länge och göra ingenting, vilket inte är så tråkigt som det verkar :P Har sett en rad nya filmer, vilket jag annars inte skulle göra (för mycket plugg, ni vet...)

Jag har faktist börjat fundera ordentligt på min framtid, i och med det bara är ett drygt år kvar tills jag slutar gymnasiet. Jag ska plugga vidare, den saken är klar, men vadå? Hittills har jag varit fast vid civilekonomprogrammet, men nu kom jag fram till att juridik inte skulle sitta helt fel heller... Såna här tråkiga ämnen finns i mitt huvud just nu. Det ända jag vet är att jag vill tjäna PENGAR, så att jag kan dra från äckliga Brandbergen och bo någonstans där jag inte får klaustrofobi-attacker xD

Japp, det var allt för idag. Inget kul, men bara för att inte bloggen ska dö ;)

Hejdå!

Ps. Jag kanske kan passa på och säga grattis (några minuter i förskott) till Saris och Malin, eftersom båda fyller år alldelles strax! :D (någon av er kanske ser ;)

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Brandbergen är inte äckligt. Men inte vill man bo på samma ställe hela livet ut

2010-03-07 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0