Frågor....

STEG 1
Namn: Karolina
Födelseplats: Gdynia, Polen
Bor: Brandbergen
Ögonfärg: Blågörna?
Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2

Skor som du bar idag: Gula ballerina
Dina svagheter: Choklad, töntiga killar ;)
Rädsla: Spindlar och andra äckliga insekter.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Jag är trött
När somnar du: När jag känner att det är verkligen dags

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Frasses: Donkish
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea
Choklad eller vaniljglass: Choklad

STEG 5

Svär du?: Händer ibland.... xD
Sjunger du?: När ingen hör, då mer än gärna!
Duschar du varje dag?:  Yes
Röker du?: Har aldrig gjort det
Gillar du skolan?: Svårt att gå upp på morgonarna, men sen är det ju kul! :)
Har du bra självförtroende?: Jag tror det
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast

STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?: Nej
Rökt?: Nej
Shoppat: Aaah då!
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: I en liten "klasspjäs"
Skejtat: Försökt hemma
Bakat?: Ja
Stulit?: Inte än, men månaden är inte slut än :P
Rakat dig?: Ja.
Kysst någon?: Nej
Kramat någon?: Ja
Haft sex?: Nej

STEG 7

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nej
Varit full?: Njaa
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nedslagen?: Nej
Busring någon?: Jadå
Gjort något som du ångrade?: Inte riktigt
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej! :D
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8

I framtiden..?

Namn på barn? OK...?
Hur vill du dö?: När jag är runt 90, somna in för alltid medan jag sover och ha mina käraste nära.
Vad vill du bli när du blir gammal?: En sån cool tant, så att ungdomarna kommer att tänka: "så vill jag också vara när jag blir gammal!" ;D

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?:  Systrarna
Antal CD-skivor du äger?: 5 st kanske :P
Antal piercings?: Räknas öronen?
Antal tatueringar?: Inget för mig
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Aldrig... :(

STEG 10

Vad ska du göra i sommar?: Jobba, vila, bada, sola
Vad ska du göra i vinter?: Plugga som en idiot. Det är ju 3:an vi pratar om...
När tar du studenten?: Ett år minus två dagar :)
Vad gör du efter gymnasiet?: Pluggar vidare
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Antagligen
Vad händer till helgen?: Min kompis studentmottagning, grilla med friendsen
Vad vill du helst göra just nu?: Resa ute i världen

STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän?: Visst, när jag träffar nån speciell.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Ansikte; inga finnar=godkänd. HÅRET! Karro älskar snyggt killhår! ;D
Hur många gånger har du varit utomlands?: Inte så många
Vilket land är bäst?: Sverige är inte så illa.

Kopierat från Hannas bilddagbok ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0