Exakt en månad kvar...

...sen blir det skola igen. Japp så fort går tiden. Känns som om det vore igår man tog sommarlov, men icke, en månad och 24 dagar sen var det. De senaste dagarna har jag fallit in i nån sorts depression. Antagligen pga vädret och den mystiska två dagars förkylningen jag fick under helgen, men även för att det finns inget vettigt att göra. SÅ många sommarplaner som jag och mina vänner hade och inget blev av, nästan sorgligt... Men den kommande vecka blir det att träffa lite folk och sedan förhoppningsvist fira Sylvia på lördagen. Kanske kan få lite fart på mig igen.

Om jag minns rätt, så kommer en check att droppa in i brevlådan i mitten av veckan också. Äntligen får jag mina välförtjänade pengar. Men listan med grejer som behövs är så lång, att jag inte rikitgt vet om det blir så mycket pengar över till grejer som jag vill bara ha, typ impulsköp. Men min garderob behöver fyllas på med basic grejer, som jag måste ha.

Jag har bestämt mig att jag ska klippa mig och den här gången blir det inte "klipp så lite som möjligt" utan nu blir det "klipp så mycket som det behövs". Mitt hår har verkligen blivit väldigt slitet, måste vara pga allt badande och solande i starka solen. Men så fort min frisör kommer tillbaka, alltså i början av augusti, ska det klippas och färgas. Alltid spännande med förändringar på huvudet.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0