9 juli

Choklad, sega kärlekslåtar, horoskop-läsande. Hej pms! Omg jag blir så jävla sämst en gång under varje månad, att jag själv äcklas. Jag är ju stark, lyssnar på alternativ rock och läser dn. Hur orkar jag vara så degig ibland? xD

 

Mitt sista inlägg kom för nästan två veckos sen, så det var ju dags att uppdatera.

Jag har fyllt år, vilket först på själva födelsedagen firades med mysig dag på stan med mina käraste vänner. På lördag blev du ju hur trevlig middag som helst med åtta sköna brudar. Jag lyckades laga underbart god mat, så allt blev som jag hade tänkt mig. Och sedan under söndagen blev det firande för familjevänner och släkt. Mm cashflow ka-ching! :D

Förra fredagen var även den sista arbetsdagen för mig, vilket var både skönt och sorgligt. Mina söta lysmaskar grät när de skulle säga hejdå, så söta! Fick typ bästa möjliga referenser och jag ska tydligen utan några problem få sommarjobb där nästa år och även kanske under loven. Skönt att man är bra alltså! :D

Nu hela den här veckan var det sol och bad nästan varje dag. Onsdagen spenderandes med mina kära vänner i stan, där jag fick mina födelsedags presenter. Biobesök (vi kollade åpå den sista Shrek) och sedan god middag på fin restaurang. Har man världens bästa vänner, så har man! :D Och igår blev det en trevlig, men ganska seg dag i stan med Elin och två söta pojkar så dära ;D

 

Heeeeeeeeejdåååååå!

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0