Tralalala

Ok, nu har några personer faktist frågat mig varför jag inte skriver i min blogg, så jag gör det bara för det.

Nämen, ärligt talat VAD ska jag skriva om? Är det någon som bryr sig vad jag gör på dagarna?
I går var jag världens snällaste dotter och hjälpte min mamma med att städa. I köket, hallen och toaletten var det så rent att man kunde slicka mat från golvet. Jag förväntade mig tacksamhet i form av kontanter, iaf nån hundring, men icke, kvinnan har blivit snål på sista tiden alltså.

Två timmar lunch idag, ingen svenska vilket är så sweet att jag ville gråta av lycka, men sen kom jag på att det är TRE timmar grafisk kommunikation med min älskade Gunnar sen vilke försörde min lycka. Hans 1,5 timmens långa genomgång gjorde lektionen ännu roligare (ni märker ironin i rösten?).

Snart ska min älskade vän Sandra komma och jag ska fixa hennes hår, så hon vet hur man gör i framtiden. Jag är grym på att fixa andras hår, men inte mitt eget, nej.

Imorgon blir det curling med typ halva klassen i Sundbyberg, tåget går från Handen 12.01, alltså sovmorgon till typ 10, sweet :) Hoppas det blir kul, vilket det förmodligen blir, men jag hoppas även att jag inte kommer göra mig illa, exempelvist stuka min fot, som jag brukar göra när det kommer till olika sortens idrottsdagar (volleybollsturnering och staffeten i 9:an).

Ok nu har jag varit tråkig och berättat grejer tillräckligt länge så nu drar jag och lagar nån god mat :)

Hejdå

Kommentarer:
Postat av: Karolina

Duktig Karro ;) .. Jag kommer fan läsa din blogg :) det är roligt att läsa vänners blogg :)

Skriv bara det du brukar göra om dagarna, vad du gillar för saker och sånt.. roligt som har hänt dig o så :) hehe det kmr bli kul :)

Curling låter intressant ;)

Ha de bra :)

2010-01-21 @ 21:48:43
URL: http://karronaldo.devote.se
Postat av: Sylvisen

Skriv om vad som helst, jag tycker om att läsa det.



HAHAHAH, slicka från golvet. Funny ^^



PS. Snyggt du gjort din blogg

2010-01-21 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0