Lalalala!

Jag är typ fett glad! Vet inte varför, men har lust att bara sjunga högt och dansa. Omvänd PMS? xD

Fredag imorn IGEN, tiden går jääävligt snabbt måste jag säga. Morgondagen=prov i samhälle, nationall ekonomi, mitt favorit ämne, så det lär gå ganska bra ;D
Middag med brudar från klassen imorn kväll också, kommer bli kul och på lördag blir det "Snabba cash" med Systrarna, Karro, Elin och hennes kompis. Äntligen! Har länge velat se den, men ingen av dem kunde, så nu lite efter alla andra, men bättre sent än aldrig. Det blir antagligen en shoppingrunda innan bion också, behöver nya kläääder.

Och vem kommer nästa fredag då? Mina "favorit" kusiner (sysslingar kallas det kanske?)... Jag kan inte riktigt säga att jag ser fram emot deras besök, men det kanske blir trevligt & kul iaf, KANSKE...

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0