blah blah blah

Åh, jag började med bloggen bara för att kunna svara på sådana frågor xD


är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nää
hur många har du varit kär i? – nån gång ja
är du kär just nu? - njaa
namn? - Karolina
när fyller du år? - 29 juni
några piercingar? - Nej
vad har du på dig just nu? – Underkläder, leggins, klänning, kofta
vilken årstid är bäst? – Sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sovmorgon till 10 och inga tankar behöver ägnas åt prov


vad tycker du mest om hos dig själv? – Mina ögon gillar jag faktist
vad är du bra på? – matte, laga mat


vem älskar du mest på denna jorden? – min familj och mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – SJÄLV!
vem vet allt om dig? – några vet mycket, men det är bara jag som vet ALLT :P


har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yes
vem är farligast i din familj? – Min hund ;)
vem ser roligast ut i din familj? – yngsta systern :D
vem är coolast? – hmmm, undra :P
har ni något husdjur?- Jaaa, hundis, taxis, Elvis
vem har du mest gemensamt med? - De jag ungås med
vem sover du oftast med? – mig själv
roligaste kvällen med familjen? – karaokekvällar  xD



vad har du gjort idag? - Skola
vad ska du göra nu? – Bara göra INGENTING
har du gjort något dåligt idag? – druckit cola
vad har du ätit idag?- hemlagad pizza

har du duschat idag? – Nej, men snart
är du trött nu? - Liiite
vad händer i morgon ? – skola, bio
går du i skolan? - självklart!
har du varit i skolan idag? - japp
Hur mår du just nu? – mycket bra
Har du piercat dig? - Ne
Är du hungrig nu? - nee
Vad är klockan nu just nu? – 16,57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- Bilddagboken
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Elin
Vem sms:a du till senast? - Elin
Hur länge sen var det du träffa din mamma? – sitter i vardagsrummet med henne nu
Gillar du punk? - Nää inte så värst
Har du sminkat dig idag? - Yes
Lyssnar du på musik just nu? – nej
Vilket är ditt favoritband/artist? – The Killers
Vad gillar du för musik? -  Det mesta förutom opra och hardrock typ
Har du fler än 4 linnen? - aa
Har du fler än 3 jeans? - aa
Har du fler än 5 tröjor? - Men ja!
Använder du mascara? - Yep, alltid
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du volymspray? - sii
Använder du parfym? - jaaa
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
plattar/lockar du håret varje dag? – ofta, men inte varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha nej
Är du kär just nu? - Frågade du inte det ett par rader upp?
Har du kysst någon idag? - Nä
Har du ett förhållande just nu? - Nä
Är du romantisk? - Haha tveksamt xD
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – båda har sina nack- och fördelar
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – ”aa”
Vem sov du senast bredvid? – min hund
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? –typ 22
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- HAHA, självklart, systrarna är 5 och 7 år gamla
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – NEJ! Shiit va onödigt


Kommentarer:
Postat av: Karolina

ska svara på dessa frågor också på min blogg ;) btw, ska länka till din blogg :D dvs. säga att ja tog den ifrån din blogg så kan andra checka in din blogg oxå :D hehe

^^ kraam karrooo

2010-02-18 @ 19:45:02
URL: http://karronaldo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0