Ingenting händer....

Att jag har världens bästa bästavänner är inget att diskutera. Problemet ligger i det att två av dem är bortresta, en jobbar hela dagar (och när hon inte gör det så är hon trött) och en är ungefär lika seg som jag de senaste dagarna. Min största fråga lyder: Vad i hela världen har hänt med sommaren? Vad är det för väder jag ser genom fönstret? Perfekta oktoberväder, skulle inte sagt ett ord om det om det var den 4 oktober, men det här är ju augusti. Ge mig sol och värme, jag blir ju deprimerad av det där.

Lönen har droppat in på kontot, mycket trevligt. Grejen är att jag inte vågar börja använda den så mycket, har sååå mycket grejer att inhandla att jag är rädd att pengarna kommer att försvinna. Det har dem redan börjat att göra, inte ok... Jag vill typ jobba mer, eller iaf få mer lön :P


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0