Den där söndagskänslan...

...den har man inte haft på nästan tre månader. Men nu är den här igen. Det är söndag kväll och imorgon är det skola. Jobbigt...
Fast inget är nog värre än vandringen som vi hade innan helgen. Mycket att gå, men det var inte det värsta. Jag har aldrig sovit sämre xD Det var kallt som faan. Jag som är van att sova i värmen, på en mjuk madrass med fem kuddar under huvet, var inte så förtjust i att ligga på en 1 cm tjock underlag med tjocktröja som kudde. Aldrig mer! :p

Lördagen tillbringades med vännerna i stan, där vi inte gjorde något nyttigt alls. Vi gick bara runt och åt på donken (en plats dit vi alltid kommer till slut xD). Sedan på kvällen bakade jag, Sylvia och Sandra en übergod chokladkaka och kollade på "Farsan". Trodde den skulle vara lite bättre och roligare, men det är nog mitt fel  som alltid har för höga förväntningar. Och idag blev det trevlig middag med familjens vänner. Idag kom även min söta vän Karro hem till Sverige igen :D Vi har inte setts på nästan tre månader så jag har saknat henne lite grann under tiden :P Vi ska nog träffas någon gång under veckan hoppas jag :D Om inte så är det ju Grönalund-besök inplanerat på lördagen.

Om tio dagar drar jag ner till Tyskland med min tyska grupp. Vi ska vara i Berlin i fem dagar. Även om gruppen kanske inte är så toppen , så är jag ganska taggad iallafall :) Det är trots allt EU:s andra största stad ;D Alltid kul med lite statistik :P

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0