Är det söndag idag?

Under mitt liv har jag haft många tråkiga helger, men den här helgen måste ha varit årtusendets sämsta. Så tråkigt har jag inte haft i hela mitt liv. Varför? Jo, jag passade mina systrar alla tre dagarna. Jag älskar dem och allt, men de är lite tråkiga. Vi kunde inte ens göra någonting, för att skitvädret tillät ju inte. Jag vill inte ens nämna hur rädd jag var igår kväll, när det blixtrade som inne i helvetet. Det var typ läskigt. Mycket läskigt.

Nu inväntar jag bara att Elin kommer hem från Gotlandet. Sylvia har slutat jobba och vi kan äntligen börja umgås som vanligt igen, alla fyra, underbart! :D Men det är såå sorgligt att skolan börjar igen, om vad blir det, två och en halv vecka? Det är ju hemskt hur snabbt det här sommarlovet har gått! Det sägs att om man har roligt så går tiden snabbt, men trots att det här var världens tråkigaste sommarlov, såhar det gåt för snabbt.

Nu ska det forstättas att kolla på Sex and the city. Jag har faktiskt bara tre avsnitt kvar och sen kommer jag sakna dem där brudarna från serien. Att kolla igen är ju too much och filmerna är inte nes hälften så bra som serien.

Karrolajna :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0