Hihiihi, eller något....

Vilken underbar vecka det har varit! Eller..? Sjuk alla dagar + satt med mina systrar som har vattkoppor. Mysigt!! Inget tryggt ställe hemma hos oss, man kan känna hur virusen flyger runt... Idag blev jag frisk, men istället ska jag passa mina systrar, jag gjorde det idag och ska göra det imorn också. Modern drog på kryssning, så jag har inget val...

Var och fikade med mina söta vänner idag, väldigt mysigt så där. Drog en liten shoppingrunda efteråt också, fick ju mitt studiebidrag. Lite smink och två tröjor blev det, inte så mycket, men glädjer oerhört. Speciellt efter en hel vecka utan smink och i mjukiskläder xD

Nu väntar en vecka som jag är ganska rädd inför. Svenska boken ska vara utläst tills på måndag, ekonomiarbetet måste göras (jag har inte ens börjat.... fattar verkligen nada....) och säkert något mer jag inte kommer på just nu. Alla veckor med nationellaprov börjar nu också, gud så mysigt! :s Fast engelska muntliga är redan avklarat, på ett VG, jag är alltså nöjd! Och sen är det bara 6 veckor kvar till sommarlovet! Det är härligt!! Det är underbart!! :D Jag fick ju sommarjobb i kommunen också, så det blir lite cash inför Polen-resan jag hoppas på så mycket :D 6000+ kr i Polen blir egentligen mer än 6000+ kr i Sverige, då det mesta är faktist billigare. Jag vill dit! Och jag vill ha sommar!

<3

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Det är inte mycket billigare, nästan som här. Tiderna har förändrats de senaste 5 åren

2010-04-26 @ 17:53:50
Postat av: Sandra

Jag vill också ha sommar! :D

2010-05-01 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0