Blogga igen?

Jag och mitt bloggande har en riktigt on-off relationship, nu,blir det on igen!
Så vad har hänt sen sist? Mycket, men låt oss hålla det kort. Jag har pluggat, jag har tagit examen, jag har rest, jag har kommit in på min drömmasterutbildning. Låter ju trevligt eller hur?
 
Nämen det har varit stressigt nu redan i början på nya programmet. Kurserna var svåra, men de tentor jag skrev igår och i söndags klarade jag nog, så det är bra. Och jag träffade två riktigt schyssta kursare som jag kunde göra grupparbete med och det var till och med roligt, det ni. Imorse var jag på en av många arbetsintervjuer och det verkar som att jag får det jobbet, bra, I need that money! Så det rullar på. Jag kan säga att jag under samma period förra året var riktigt nere och nästan deprimerad, men nu har allt rullat på bra för mig (peppar, peppar,ta i trä!) och jag börjar må riktigt bra igen, dock så märker jag själv att jag har förändrats; min bitterhet har matat av och jag är allmänt gladare och trevligare; jag glädjs av betydligt mindre saker och ställer inte lika superhårda krav på mig själv. Resultat: Karro mår prima! 
 
Det är så mycket nytt framför mig, nya kurser, nytt jobb, massa nytt folk. Kanske, men bara kanske, en egen liten studentlägenhet vid årsskiftet, men det får vi se. Jag ser framemot kommande tiden supermycket, med allt den har att bringa!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0