Oh hai!

Såå, många av bloggar jag läser har publicerat sina nyårslöften och jag tänkte, att eftersom jag har brist på ideér vad jag ska skriva om annars, kan jag göra en sådann lista själv. Men istället för nyårslöften föderdrar jag att döpa listan till "saker jag vill göra/ändra på under 2013", så, here we go:
 
Saker jag vill göra/ändra på under 2013:

-jag vill få mer disciplin
-har jag denna disciplin, kommer det vara lättare att gå ner i vikt (mer konkret - hamna under 60 till sommaren)
-och även plugga mer regelbundet
-resa till ett annat land och stanna en längre period (utbytestermin *host, host*)
-jag vill att jag och mina vänner har många roliga stunder tillsammans och att det inte finns någon plats för bråk
-jag vill nattbada under en varm natt
-jag vill se mina vänner och familj glada, friska och lyckliga
-jag vill få nya vänner i skolan, så att att gå i skolan blir roligt igen
-jag vill ha många grillkvällar och picknickar under sommaren
-jag vill att det inte ska finnas några skäl till gråt, endast lyckotårar tillåtna
-jag vill sätta mig ner och tänka att jag är riktigt nöjd med mitt liv
 
Edit: jag skulle nog inte heller tacka nej till ett bra extrajobb och en pojkvän, men då bara ifall det finns utrymme för det efter mina tidigare önskningar.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0