Nyårsafton!

Hallå!
Det är kanske dags att visa att jag faktiskt lever! Även om jag tar ordentligt lov. Tanken var egentligen att jag skulle plugga, men problemet är att jag inte har fått boken som jag beställde innan jul och då är det ju ganska svårt att plugga.. Hoppas den kommer imorgon, annars blir det problem..
 
Men, men. Jag tänkte berätta om min nyårsafton, det kan ju vara roligt. Jag hyrde en lokal i Brandbergen och bjöd lite folk. Vi var nog 12 stycken och jag hade väldigt kul faktiskt, även om det hade en stund blivit en hångelfest och jag tycker inte om sådant beteende och så behövde jag bli otrevlig för att få folk att förstå att det är nog dags att dra sig hem. Lite respekt hade inte skadat... Hur som helst, de allra flesta var trevliga och vi hade roligt tillsammans. Dessutom var det jag som gjorde musiklistan till festen, så det var klart att musiken skulle bli bra ;)
Ja, mycket dansande blev det och vid tolvslaget var vi ut och kollade fyrverkerierna. Ännu roligare blev det när jag upptäckte att min familj stod ganska nära också, då fick jag vara både med vännerna och min familj, trevlans :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0