Kan tiden gå lite snabbare, tack!

Åhh, nu är det typ två veckor kvar tills jag får svar. Svar från universitetet om jag får någon utbytesplats till höstterminen! Alltså, jag vet att chanserna är små, men hoppet dör sist, som man säger i Polen och jag är verkligen ett bra exepel på det. Jag vet att svaret komme först sista veckan i januari, men för säkerhetens skull kollar jag mail varje dag, IFALL de skulle få för sig att svara tidigare. Jag verkligen hatar att vänta och tiden som gick ASSNABBT under december, känns ha stannat av ganska ordntligt. Det är BARA den 10:e, aghh! Seriöst, jag kommer få magsår av detta väntande tillsammans med stressen över tentorna som ska skrivas den här månaden. Men kan ni tänka er om jag inte fick någon plats? Jag kommer typ dö av besvikelse... Men så klart, jag har ju fler alternativ och fler kanaler att söka genom, så det blir inte end of the world. Men ändå...
 
Brisbane, AU. Hit önskar jag mest att få åka! Inte bara för Brisbane itself men också för...
 
...närheten till Gold Coast och därmed Surfers paradise! Som är typ mitt drömresmål nummer 1!!! Snälla, håll tummar för mig!!!

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Åh, det var riktigt fint där! Jag håller tummarna så det gör ont :)

2013-01-10 @ 18:13:39
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Lisa

Håller tummarna! :D

2013-01-10 @ 18:38:35
URL: http://gurkispurkis.blogg.se
Postat av: Louise

Håller både tummar och tår! :D

2013-01-10 @ 20:14:12
URL: http://thebestlollo.blogg.se
Postat av: Sandra

Klart vi håller tummarna :)

2013-01-10 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0