Dag 7 - En bild på ditt rum som det ser ut just nu

 
Precis så ser mitt rum ut just nu. För er som har varit i mitt rum, så ser ni antagligen en liten ändring. Jag bytte plats på skrivbordet och byrån, för ljusets skull. Det är mycket ljusare vid sängen, så det är klart att skrivbordet ska stå där! Och dessutom behöver jag inte köpa en ny lampa, för att jag började fundera på det, då jag äger bara en bordslampa och då fick jag flytta den fram och tillbaka, från skrivbordet där jag pluggar till sängen, där jag vill tända lampan när jag läser eller så. Så, jag löste problemet och spenderade inte ett enda öre, duktigt va? ;)
Och, värt att notera, det brukar vara jättestökigt på mitt rum, men dem senaste två veckorna har jag lyckats hålla mitt rum så här ostökigt, duktigt igen! ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0