Dag 3 - 10 sanningar om dig själv

Ja, det blir inte riktigt dag 3, men den tredje punkten på listan iaf. Lite konstig sådan, men vi kör!
 
- Jag har börjat sympatisera med en liten del av den konservativa ideologin.
- Jag tycker om jazz, vocal jazz i synnerhet; någonting jag skämdes över tidigare, men jag bryr mig inte längre.
- Jag ser inte riktigt mig själv bo i Sverige om tio år; jag tycker om landet och mina vänner här, men ändå trivs jag inte fullt ut; jag tycker inte om det kalla klimatet och att många människor tar efter det.
- Jag mår dåligt när jag går utan smink, det skulle jag nog aldrig göra bland andra människor och hemma går jag utan smink bara om jag verkligen är trött eller vill att finnarna ska försvinna.
- Jag har ett konto på flashback.org och hängar där rätt mycket, samt diskuterar ganska friskt.
- Jag hoppas innerligt att en gång jobba på ett ställe med ganska strikta klädkoder, där alla faktiskt är klädda i kostym/kavaj/skjorta och inte någon slapp miljö med t-shirts och shorts.
- Jag tycker att allt låter bättre på engelska och jag tänker ofta på engelska och när jag är ensam pratar jag tom engelska (ja, med miv själv; ganska skönt att ha hittat en intelligent person att samtala med); därmed har jag ännu en innerlig önskan om en pojkvän/man som har engelska som modersmål.
- Jag har väldigt många, men små ärr på kroppen, då jag alltid måste pilla på skorpor och dra bort dem, vilket resulterar i ärr; till och med i ansiktet.
- Jag har gått från att ogilla romantiska komedier till att faktiskt uppskatta dem; om de är riktigt romantiska och slutar lyckligt, kan jag till och med få tårar i ögonen; jag tror att det är ett tecken på att jag börjar bli gammal.
- Jag är ganska händig, tro det eller ej; jag har reparerat många saker här hemma, samt renoverat en hel del, inkl spackling, målning, tapetsering; jag har fixat trasiga rör, lampor, fjärrkontroller osv, osv. 
 

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Jag har kommenterat det många gånger - Polack AB är ett faktum som bara måste födas!

2012-11-08 @ 17:56:58
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0