Mums!

Kag brukar tycka att olika flingor som finns i affären ser otroligt goda ut på förpackningen, men i själva verket är de smaklösa, tråkiga och ser ut som kartong. Så när jag köpte ett paket flingor jag inte ätit förr idag, hade jag inte höga förväntningar. Dock så blev jag positivt överraskad när jag öppnade paketet (jag ville kolla!). Det var massor med torkade jordgubbar i stora bitar! Jg trodde det skulle vara typ 1 % av dem och dessutom helt mosade så att man inte känned smaken alls. Jag kunde låta bli och jag tog en portion till mellis (116 kcal utan mjölk; jag MÅSTE köpa minimjölk, glömmer hela tiden och får i mig onödiga kalorier...) och det var så himla gott!! Och vissa av flingorna är doppade i mörk choklad och blandningen av mörk choklad och jordgubbar är ju himmelsk! Rekommenderas starkt!


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Åh, det låter jättegott! Jag måste smaka :D

2012-05-30 @ 20:41:33
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0