Karolina

Jag vet inte vad det beror på, jag har ingen aning. Men jag minns att när jag var liten så tyckte jag inte om mitt namn. Senare, när jag var runt 16 började jag tycka om det, men bara i form av "Karro". Nu är jag 20 (typ) och jag ÄLSKAR mitt namn och blir glad när folk använder hela namnet. Och så har jag börjat skriva det mycket oftare själv, typ när jag kommenterar bloggar och allt oftare presenterar jag mig själv för Karolina, inte Karro. Karolina, such a beautiful name!

Och svar till Sylvia: ja, jag var rätt mätt efter jag åt upp hela kesellaburken, men med tanke på att jag numera aldrig äter så att jag är ordentligt mätt, så fick hela plats i magen :p


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Noted! Jag gillar mitt namn också. Det känns fint och i Sverige är det inte jättevanligt

2012-05-17 @ 20:22:58
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0