Min 20-årsdag!

Ja, jag skiver först nu, fastän jag fyllde i fredags. Jag hade delvist inte tid och delvist ingen lust, så det bästa var att vänta och skriva när lusten kommer tillbaka och det är precis i denna stund!
Ja hade en mycket fin födelsedag och det blev firande både fredag, lördag och söndag, helt underbart! Fredagen spenderades tillsammans med mina vänner. Först var vi hemma hos mig, vi åt dem übergoda tårtorna jag hade gjort, drack vin, pratade, skrattade och spelade spel. En av huvudpunkterna på schemat var presentöppning och jag fick massor av fina presenter! Det var presentkort och kläder och smycken och Doctor Who-affischer. Ja, ni läste rätt, jag fick en Doctor Who-affisch (från mina fina Sylvia)! Den hänger nu stolt över mitt skrivbord, dessutom nästan mittemot min säng, så jag kan ligga i sängen och skåda min älskade 11:e Doctor spelad av snygge Matt Smith. 
 
Vid 10-tiden begav sig några av mina gäster hem och några av oss åkte till Sommar! för att daaansa! Jag tror det vara bara för att det var min födelsedag, men vi fastnade iaf på indiegolvet (jag ÄLSKAR indie) och jag, Sylvia, Karro och Patrycja dansade loss till stängning. Det var den bästa utekvällen jag har haft, jag hade mina närmaste vänner med mig (förutom Sandra så klart, hon är för liten :( ), jag fick dansa till musik jag tycker om och det fanns inga sliskiga importer som skulle tafsa och "dansa" äckligt. 
 
På lördagen åkte jag in till stan med Sylvia, där mötte vi upp Sandra och Elin, som skulle ge mig min present, hihi. Efter en tripp till Scifibokhandel där jag inhandlade en Docor Who-bok (vilken övrraskning) satte vi oss på kajen i Gamla Stan med varsin glass och livet lekte. Sedan begav vi oss till kära Haninge för att bada, men det var bara Syl och San som gjorde det, jag var rädd för att bli sjuk (vilket jag blev ändå; sitter och snorar och hostar varannat ord, prima!).
 
På söndag blev det sen lunch/tidig middag med min faster, jag fick ännu fler presenter och ännu mer champagne. 
Jag är vääldigt nöjd med den här födelsedagen, jag var glad hela tiden och kände verkligen att det var mina dagar :)
 
 
Jag och mina fina vänner! Patrycja saknas för att hon tar bild, men hon finns i våra hjärtan ;)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Kul att du blev nöjd! :)

2012-07-03 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0